Organizator:
 
WEBINAR

Joanna Kryńska & Marta Klepka

Skuteczna komunikacja na linii
HR - Biznes i HR - Pracownicy

Jak zaplanować efektywną komunikację, aby obie strony osiągnęły cel wzajemnego zrozumienia?

23.05.2025, GODZ. 12:00 - 13:45
DOŁĄCZ DO NAS ONLINE!
 
 
 
 

 

 
PROGRAM SPOTKANIA
1
Konstrukcja językowa skutecznego komunikatu: Jak dostosować język komunikacji w pracy z kandydatami, pracownikami i menedżerami?
  • • Jak dobierać język komunikatu do naszego rozmówcy min. w kontekście rozmów rekrutacyjnych, feedbacku oraz sytuacji konfliktowych.
  • • Jakie stałe elementy powinna zawierać każda nasza wypowiedź (np. precyzyjność lub unikanie języka wykluczającego)
  • • Na jakie błędy nigdy nie możemy sobie pozwolić w profesjonalnych kontaktach?
2
Myślenie logiczne i emocjonalne w komunikacji: Jak znaleźć balans?
  • • Jak emocje mogą wspierać, a jak mogą utrudniać komunikację w sytuacjach kryzysowych w organizacji?
  • • Czy duża wrażliwość i empatia w pracy HR może wpływać na skuteczność działań? Jak zarządzać emocjami w trudnych rozmowach ?
3
Jak oszacować swój poziom zaawansowania w komunikacji i jak nad nim pracować ?
  • • Jak mierzyć skuteczność swojej komunikacji z pracownikami i menedżerami?
  • • Czy tylko naturalne predyspozycje warunkują umiejętności komunikacyjne?
  • • Jakie konkretne umiejętności są niezbędne w pracy HR (np. negocjowanie, mediowanie, motywowanie)?
  • • Jak pracować nad sobą, jeśli czujemy, że nasze wypowiedzi publiczne i spotkania zespołowe powodują stres
  • • Jakie techniki mogą pomóc w lepszym zarządzaniu stresem w rozmowach?
4
Sesja Q&A : Pakiet porad jak odnaleźć swój styl komunikacji w pracy Działu HR, aby stać się autentycznym liderem w organizacji.
Dorota Wellman
Joanna Kryńska 

Mama, żona, dziennikarka

Od 2005 roku związana z TVN24, teraz TVN24 i TVN, gdzie przedstawia najważniejsze informacje z kraju i świata. Gospodyni „Wstajesz i wiesz” w TVN24. Angażująca się w akcje charytatywne, promująca zdrowy styl życia. Jej rola życia – bycie mamą Franka i Janka. Żona Grzegorza Jędrzejowskiego - Gabora, sportowca. Szczęściara, po usuniętym guzie mózgu. 

 
 
Dorota Wellman
Marta Klepka

Pomysłodawczyni, autorka i organizatorka ogólnopolskiego projektu #byckobietaontour, który tworzy głównie dla kobiet. Prawniczka, przedsiębiorczyni, ekspertka hotelarstwa 

Zarządzała hotelami Blow Up Hall 5050 w Starym Browarze w Poznaniu i Heron Live Hotel  w Gródku nad Dunajcem. Teraz zarządza górskim hotelem Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce w Karkonoszach. Jest znaną i cenioną ekspertką hotelarstwa. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas licznych konferencji branżowych, a także gościnnie z widzami w programie Dzień Dobry TVN.

W ramach #byckobietaontour zorganizowała już 55 konferencji w całej Polsce. W 2023 roku jej projekt #byckobietaontour został nagrodzony na X Polskim Kongresie Przedsiębiorczości w Krakowie.

Osobowość Roku 2018 w plebiscycie Głosu Wielkopolskiego w kategorii: działalność społeczna i charytatywna, w 2019 roku, podczas Festiwalu Kobiet Internetu w Gdańsku uhonorowana eFKą ON TOUR jako KOBIETA INTEGRUJĄCA.

Łączy nas autentyczność!
Współczesna komunikacja staje się coraz bardziej złożona, zdominowana przez technologie, media społecznościowe i różnorodne formy interakcji. Jednak niezależnie od narzędzi, które wykorzystujemy, jednym z kluczowych elementów skutecznej wymiany informacji jest autentyczność.
Spotkamy się, aby wypracować strategię budowania techniki dobrej komunikacji, która pomagają budować zaufanie i prawdziwe połączenia z innymi.

Interaktywne spotkanie i sesja Q&A
Skonfrontujemy różne spojrzenia i punkty widzenia.
Joanna Kryńska i Marta Klepka odpowiedzą na najbardziej nurtujące uczestników pytania.
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
1
Zaprosiliśmy najlepszą prelegentkę – Joanną Kryńską  i największą ekspertkę w odkrywaniu prawdy Martę Klepkę
2
Postawiliśmy na wymianę doświadczeń
3
Działy HR zyskają materiał, którym będą mogły podzielić się ze swoimi menadżerami zarządzającymi zespołami, aby jeszcze lepiej zrozumieć drugiego człowieka i uniknąć błędów w komunikacji
WEBINAR   
DLA KOGO WYDARZENIE?
Wydarzenie jest adresowane do profesjonalistów związanych z branżą HR, ale również do wszystkich, którzy pełnią kluczowe role w firmie, gdzie skuteczna komunikacja jest fundamentem efektywnego zarządzania. Wydarzenie jest dedykowane Dyrektorom HR, HR Business Partnerom, HR Managerom, którzy prowadzą rozmowy z pracownikami i chcą to robić w sposób skuteczny, empatyczny i profesjonalny.

ZAPISZ SIĘ BEZPŁATNIE

na WYDARZENIE na żywo
23.05.2025 r.

WEŹ UDZIAŁ ZA DARMO

 
Zapisz się na wydarzenie już dzisiaj i skorzystaj z bezpłatnego udziału. Powiadomimy Cię także o kolejnych edycjach.
Prosimy o podanie służbowego adresu e-mail

 
Jeżeli nie chcesz wyrazić zgody na przekazanie Twoich danych dla naszych partnerów, z którymi organizujemy ten webinar, możesz wziąć udział w wydarzeniu płatnie, bez rabatu.
KONTAKT
Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
Katarzyna Likowska
Katarzyna Likowska
Brand Manager

tel.61 66 55 768
tel. kom.+48 536 784 938
katarzyna.likowska@forum-media.pl