Prelegenci.
Michał Kanarkiewicz
Trener strategicznego myślenia, szachista, wykładowca MBA, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Kanarkiewicz Strategy Consulting. Autor 6 książek, w tym bestsellera Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie. Uczy myślenia strategicznego, budowania strategii i podejmowania decyzji poprzez grę w szachy. Prowadzi autorski program ABC Szachów w telewizji. W 2020 roku zremisował w partii szachów z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem.
Karol Wolski
Change and Development Manager w Fideltronik, założyciel HRMAcademy. HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Aktualnie Change and Development Manager w Grupie Fideltronik, a także założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR. W swojej pracy łączy podejście naukowe, propagując HR oparty na dowodach z perspektywą praktyka o bogatym doświadczeniu zarówno w pracy w wewnętrznych strukturach HR, jak i jako zewnętrzny konsultant wspierający zarządy i kadrę menedżerską firm. Wiedzę z zakresu analizy danych i psychologii zarządzania, zdobywał na Uniwersytecie Jagiellońskim, Gdańskim oraz Michigan University.
Nikolay Kirov
Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. trener, mówca inspiracyjny, doradca i wykładowca akademicki w zakresie:
  • Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
  • Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
  • Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się
  • Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
  • Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem.
Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk. Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: Faced5, FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile
Sylwia Królikowska
Psycholog, trener biznesu, Superniania Liderów. Od ponad 17 lat wspiera największe firmy w Polsce i na świecie w osiąganiu ponadprzeciętnych rezultatów. Prowadzi szkolenia, warsztaty i specjalizuje się w doradztwie. Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej stałych klientów należą m.in. Facebook, BNP Paribas, Unilever, Capita, Shell, Lufthansa, State Street, UBS czy Valeo.
Joanna Malinowska-Parzydło
Doświadczony praktyk biznesu. Executive Partner w firmie doradczej Younicorn. Wspiera liderów w budowaniu zaufania, marki, zaangażowania i komunikacji. Pomaga budować kultury firm wokół wartości i przywództwa. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” oraz „Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach”. Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Mentor i coach. Wykładowca MBA. 
Anna Wołynko
Pracę w HR rozpoczęła odpowiadając za Wynagrodzenia i Benefity, a od 2007 roku dodatkowo stając się Partnerem HR dla Biznesu Energetycznego Siemensa. Obecnie odpowiada za całokształt HR. Z wykształcenia ekonomista, z pasji dba o to, by czynnik ludzki był tym, który pozwala uwalniać potencjał firmy, technologii i zespołów. Za cel stawia sobie budowanie organizacji świadomych, biznesowo silnych, autentycznych liderów i ekspertów, a także tworzenie dopasowanych rozwiązań HR, dzięki czemu cała organizacja postrzega swoją pracę jako ważną i jako miejsce, do którego warto przynależeć. A wszystko to w ścisłej partnerskiej kokreacji z żywym biznesem.
Anna Sykut
Od prawie 4 lat pomaga rekruterom w usprawnianiu ich procesów rekrutacyjnych. Baczna obserwatorka rynku pracy oraz nowych trendów w branży HR. Entuzjastka liczba, z wykształcenia ekonomistka.
Mateusz Jabłonowski
Pasjonat zagadnień z obszarów employer brandingu, rekrutacji i candidate experience. Z wykształcenia psycholog biznesu. Swoje HRowe doświadczenie zdobywał w ngo oraz bankowości. Obecnie, od trzech lat w Allegro odpowiada za employer branding – zarówno skierowany do IT jak i obszarów biznesowych. Pokazuje światu, dlaczego #dobrzetubyć. Wierzy, że praca w EB to zawód z misją!
Tomasz Szypułka
Od sześciu lat zajmuje się rekrutacją oraz organizacją procesów rekrutacyjnych na wszystkich poziomach organizacji, ze szczególnym naciskiem na rekrutacje high volume. Od początku 2018 roku pracuje w Philip Morris w Krakowie, gdzie pełni rolę Talent Acquisition Business Partnera dla centrum produkcyjnego, będącego największą fabryką PMI w Europie, a także jedną z największych i najnowocześniejszych na świecie. Oprócz działań stricte rekrutacyjnych pełni rolę trenera biznesowego. Prowadzi szkolenia mające na celu podnosić rekrutacyjne umiejętności managerów oraz wspiera projekty z zakresu employer branding dla fabryki.
Piotr Miller
STARSZY SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W BGK. Motywuje, angażuje oraz integruje pracowników, wykorzystując nowoczesne narzędzia komunikacji. Planuje i koordynuje kampanie wewnętrzne, które są efektywne i przyciągają uwagę. Prywatnie fanatyk biegania i miłośnik piłkarskiej ekstraklasy
Bartłomiej Raczkowski
Adwokat, założyciel i Partner Zarządzający. Od ponad 25 lat doradza największym międzynarodowym i polskim firmom w zakresie prawa pracy. Uważany za wiodącego praktyka prawa pracy w Polsce. Członek American Employment Law Council. Członek stowarzyszony Sekcji Prawa Pracy American Bar Association, Wiceprzewodniczący jej Komitetu ds. Kontaktów Międzynarodowych, były Przewodniczący, a obecnie Członek Zarządu European Employment Lawyers Association, członek International Bar Association i American Immigration Lawyers Association. Jest także członkiem założycielem i byłym Prezesem polskiego Stowarzyszenia Prawa Pracy, członkiem i byłym Przewodniczącym Sekcji Prawa Pracy Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Od wielu lat indywidualnie wymieniany jako lider w zakresie prawa pracy przez wszystkie renomowane publikacje polskie i międzynarodowe jak Chambers & Partners, The Legal 500, Who’s Who Legal, Rzeczpospolita.
dr n. med. Piotr Soszyński
Dyrektor ds. strategicznego doradztwa medycznego Medicover. Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, specjalista w zakresie chorób wewnętrznych, tytuł doktora nauk medycznych uzyskał w Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. Przez kilkanaście lat pracował jako lekarz i nauczyciel akademicki w Klinice Endokrynologii CMKP, w tym czasie odbył kilkuletni staż w wiodących ośrodkach medycznych w USA, m.in. w Harvard Medical School w Bostonie. Od 1997 r. dyrektor ds. medycznych w oddziale firmy Bayer w Warszawie, potem dyrektor ds. badań klinicznych i szef polskiego biura regionalnego ośrodka badań klinicznych AstraZeneca w Europie Centralnej i Wschodniej. Związany z Medicover od 2005 r., były członek Zarządu i dyrektor ds. medycznych (2010-17), obecnie odpowiada za strategiczne doradztwo medyczne, głównie w zakresie innowacji, e-zdrowia i telemedycyny. Członek Zarządu Telemedycznej Grupy Roboczej i Komisji ds. jakości kształcenia przy Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i rozdziałów w książkach.
Beata Wojciechowska
Manager zespołu ds. profilaktyki i promocji zdrowia. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert w dziedzinie zdrowia publicznego oraz zarządzania ochroną zdrowia. Specjalizuje się w analizowaniu stanu zdrowia osób aktywnych zawodowo oraz wdrażaniu programów profilaktycznych w firmach, które odpowiadają na najważniejsze problemy zdrowotne populacji pracowników. Z Medicover związana od 12 lat. Obecnie jako Manager zespołu ds. profilaktyki i promocji zdrowia zajmuje się edukacją zdrowotną populacji, koordynacją działań profilaktycznych oraz przygotowywaniem analiz statystycznych z zakresu zdrowotności populacji. Współautorka Raportu „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2020”.
Małgorzata Nowak
Kierownik Działu Rozwoju Oferty Marketingowej Medicover. Marketer i ekspert w projektowaniu oferty wartości. Z branżą medyczną związana od 4 lat. Obecnie w Medicover odpowiada za rozwój oferty dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych na bieżąco reagując na zmieniające się potrzeby klientów i pacjentów. Współtwórca nowego podejścia do zdrowia i bezpieczeństwa pracowników „Zdrowa Firma” w Medicover. Absolwentka brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing – Diploma in Professional Marketing. Obecnie także wykładowca tematyki Value Proposition i Customer Experience na programie.