Prelegenci.
Maciej Kawecki
Prezes Instytutu Lema. Dziekan Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. W latach 2016–2019 dyrektor departamentu zarządzania danymi w resorcie cyfryzacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Studiował również na Uniwersytecie w Sztokholmie oraz Uniwersytecie J.W. Goethego we Frankfurcie nad Menem. Ukończył z wyróżnieniem Europejską Akademię Dyplomacji. W 2017 r. laureat nagrody specjalnej za wkład w reformę ochrony danych osobowych w konkursie Prawników Liderów Jutra Dziennika Gazety Prawnej i Wydawnictwa Wolters Kluwer. W 2018 r. zajął 23. miejsce w rankingu 50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce Dziennika Gazety Prawnej, w 2019 awansował w tym samym rankingu na 15. pozycję, zostając uznanym „twarzą RODO w Polsce”. Odpowiedzialny za reformę ochrony danych osobowych w Polsce. Autor cyklu technologicznego w programie Dzień Dobry TVN oraz podcastu „Technicznie Rzecz Biorąc” redakcji Komputer Świat przy współpracy z redakcją Onet.pl.
Andrzej Borczyk
Dyrektor Personalny i Członek Zarządu w Grupie Żywiec Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.
Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Kierownika Regionalnego Sprzedaży zarządzając sprzedażą na terytorium 1/3 Polski. Później na stanowisku Sales Operations Manager koordynował operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Director. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE.
W 2008 roku Andrzej dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno – Wschodniej. Był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie w całej organizacji.
Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach.
Do Grupy Żywiec Andrzej dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu. Grupa Żywiec jest częścią globalnego koncernu Heineken, zatrudnia w Polsce ponad 2000 osób, łączy tradycję i innowacyjność, warzy piwo w pięciu browarach i posiada szerokie portfolio doskonale rozpoznawalnych marek.
Andrzej jest absolwentem Wydziału Chemii oraz Studium Zarządzania i Biznesu na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Pasją Andrzeja jest tenis, narty i piłka nożna oraz spędzanie aktywnie czasu z rodziną i bliskimi.
Katarzyna Tang
Obecnie działam przede wszystkim w obszarze EB budując markę pracodawcy 10Clouds. Prowadzę też szkolenia dla rekruterów i managerów, koncentrując się na tematach związanych z wyszukiwaniem kandydatów w sieci. Jestem autorką dwujęzycznego bloga poświęconego rekrutacji www.kasiatang.com oraz założycielką Recruitment Open Community Polska.
Anna Bielat
W EACTIVE pracuje od 4 lat, w dziale HR od ponad roku. Wewnętrzne poczucie "misji społecznej" nie pozwoliło jej dłużej na podejmowanie stanowiska niezwiązanego bezpośrednio z ludźmi. Fanka wszelkich inicjatyw proZespołowych i działań, które pozwolą osobom pracującym w rozproszeniu jak najlepiej się poznać, nie zapominając przy tym o uwzględnieniu ich indywidualnych potrzeb. Nieustannie stara się znajdować nowe sposoby na zacieśnienie relacji na liniach międzypracowniczych, jak również między zarządem a pracownikami. Oprócz poszukiwania nowych członków zespołu EACTIVE, zajmuje się również onboardingiem, mając na celu by przebiegał on przyjemnie i jasno dla obu stron, a każda nowa osoba czuła się zaopiekowana od samego początku.
Magdalena Kaczorowska
Wyznaje zasadę, że „online można wszystko” i dzieli się swoim przekonaniem z pracownikami PZU promując korzystanie z zasobów online dostępnych zarówno wewnętrznie jak i w sieci. Współorganizatorka pierwszej w PZU konferencji online „Klik na rozwój” promującej onlinowe formy rozwoju, w której we wrześniu 2020 roku więzło udział 1300 pracowników. Organizatorka cyklu działań „Naucz jak się uczyć” w ramach, którego pracownicy poznawali i ćwiczyli techniki efektywnej nauki. Lubi oswajać nowe technologie i wierzy w moc Wirualnej Rzeczywistości , która wspiera efektywną edukację pracowników. Cały czas stara się poszukiwać nowych onlinowych form i sposobów na zachęcenie pracowników do aktywności edukacyjnej. Entuzjastka nauki z wykorzystaniem mobile i ambasadorka tej formy w firmie. Zaangażowana w prowadzenie szkoleń stacjonarnych oraz online, w tym onboardingu i innych projektów edukacyjnych takich jak Design Thinking, zarządzanie czasem, zarządzanie energią, problem solving. Promuje w PZU narzędzia wspierające prowadzenie szkoleń online i edukuje jak je efektywnie wykorzystać, tak aby angażować uczestników szkoleń.
Adrian Mortel
Specjalista ds. Digital Learningu, trener biznesu oraz coach. Na sali szkoleniowej spędził ponad 3 tys. godzin ucząc innych m.in. jak zarządzać sobą w czasie, czy odnajdywać się w świecie ciągłej zmiany. Podczas szkoleń zdalnych korzysta z narzędzi wspierających uczenie się, duży nacisk kładąc na efektywność i budowanie zaangażowania pomimo nauki na odległość. Doświadczenie zdobywał w branży farmaceutycznej, FMCG oraz telekomunikacyjnej. Pracując w dziale HR wie, jak ważne jest godzenie potrzeb ludzi z celami biznesowymi organizacji.

Pasjonują go nowe technologie i dlatego wykorzystuje je, projektując rozwiązania, które usprawniają pracę innych, a tym samym pomagają być mniej przeciążonym. Aktualnie wdraża w Play nowe narzędzie, które wspiera proces onboardingu nowych pracowników. Jest twórcą podcastów i współprowadzącym podcast o skutecznym działaniu „Rozmowy dla własnej przyjemności”. W wolnych chwilach pisze bloga oraz jeździ na deskorolce elektrycznej i innych małych pojazdach elektrycznych.
Michał Janas
Od 2019 roku pracuje w softgarden e-recruiting GmbH na stanowisku Sales Managera, odpowiadają na sprzedaż i kompleksowe wdrożenia projektów na polskim rynku. Od kilku lat sukcesywnie wdraża rozwiązania SaaS do firm każdej wielkości i buduje długofalowe strategie rozwoju. Wielokrotny prelegent na konferencjach o nowych technologiach w całej Europie oraz na konferencjach poświęconych trendom i kierunkom HR. Prywatnie międzynarodowy sędzia meczów piłki ręcznej.
Tomasz Słoma
15 lat związany z branżą szkoleń językowych dla firm. Pasjonat e-learningu i blended-learningu.

Doradza firmom i instytucjom jak skutecznie rozwijać kompetencje językowe pracowników.

Od 2018 roku koordynator projektów szkoleniowych B2B na największej polskiej platformie językowej eTutor.

Autor projektu Tarcza Językowa dla firm, z którego od początku pandemii skorzystało ponad 400 firm i uczelni.

Beneficjenci programu to m.in. Rossmann, Leroy Merlin, Grupa Żywiec, Lufthansa Group Business Services, MediaMarktSaturn, Wielton, Calzedonia, PERN S.A., czy Sieć Hoteli Qubus.

Opowie jak skorzystać z darmowego programu wsparcia językowego dla wszystkich pracowników.
Tomasz Bagiński
Tomasz Bagiński
Od ponad 21 lat przygotowuję menedżerów oraz HR Business Partnerów do rozsądnej pracy z ludźmi. Rozsądnej, czyli takiej, która łączy orientację na biznesowe cele i rezultaty z uwzględnieniem potrzeb ludzi.

Od 17 lat współpracuję z EY Academy of Business.

Jako trener, konsultant i twórca modelu menedżerskich rozmów 1:1 działam w oparciu o unikatowe na rynku połączenie modelu Porozumienia Bez Przemocy (NVC), Teorii Ograniczeń (TOC) i metody Kręgów Naprawczych. Jako jedyny w Polsce ukończyłem 3 treningi FP (facilitator practice) prowadzone bezpośrednio przez twórcę metody - Dominica Bartera.

Jestem współtwórcą oraz trenerem programów: Akademia HR Business Partnera, HR Expert w EY Academy of Business. Specjalizuję się w rozwijaniu kompetencji menedżerskich (zarządzanie zespołem, zmianą, konfliktem, zadaniami).

Systemowo usprawniam procesy i działania komunikacyjne. Prowadzę indywidualne konsultacje, doradztwo a także procesy rozwojowe dla menedżerów w oparciu o swój autorski model rozmów 1:1. Jestem praktykiem i pragmatykiem biznesu, zwolennikiem narzędziowego, maksymalnie prostego i użytecznego podejścia do wyzwań współczesnych firm i organizacji
Katarzyna Przewęzikowska
Katarzyna Przewęzikowska
Kierowniczka Zespołu Relacji Zewnętrznych sieci Żabka – absolwentka wydziału polonistyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych „Manager marki” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Od 18 lat współpracuje z mediami w zakresie public relations, od 12 lat związana z firmą Żabka Polska, w której odpowiada za obszar komunikacji i budowanie relacji zewnętrznych. Członkini Rady Programowej MIXX Awards&Conference.
Adrianna Brygier
Adrianna Brygier
Młodsza Specjalistka ds. Relacji Zewnętrznych sieci Żabka – absolwentka wydziału ekonomii oraz zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od kilku lat działa w obszarze marketingu i public relations. Od 1,5 roku związana z firmą Żabka Polska, w której odpowiada m.in. za profil firmy na LinkedIn, Product PR oraz komunikację projektów z zakresu ekologii.
Magdalena Kartasińska
Magdalena Kartasińska
Kierownik Działu Dietetycznego Dailyfruits, dietetyk kliniczny, edukator żywieniowy, wykładowca akademicki.

Wraz ze sztabem dietetyków klinicznych Działu Dietetycznego Dailyfruits edukuje pracowników firm z całej Polski w zakresie zdrowego odżywiania oraz wdraża i realizuje programy żywieniowe w organizacjach. Wiedzą i doświadczeniem z dziedziny dietetyki dzieli się również z pracodawcami biorąc udział w konferencjach i spotkaniach branżowych, poświęconych m.in. zagadnieniom HR. Nie powiela żywieniowych mitów - przekazując wiedzę bazuje na najnowszych doniesieniach naukowych inspirując słuchaczy przykładami z polskiego i zagranicznego rynku pracy.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunku Dietetyka. Autorka publikacji naukowych poświęconych tematyce żywienia. Wykładowczyni akademicka przygotowująca przyszłych specjalistów dietetyków do pracy w zawodzie. Prowadzi również poradnię dietetyczną, w której pracuje z pacjentami zdrowymi i chorymi w każdym wieku wykorzystując doświadczenie kliniczne.