HR IMPACT
Jakich rozwiązań oczekuje biznes od Employer Brandingu?
27.06.2023 r. Online
Do wydarzenia pozostało:
– zaprosiliśmy liderów z różnych branż, którzy na podstawie realnych case studies podzielą się dobrą praktyką w zakresie wdrażania prawdziwych usprawnień w firmach
– omówimy najważniejsze obszary biznesu oparte o odpowiednio dobranych pracowników oraz odpowiednio dopasowane procesy
– unikatowa szansa, aby na żywo usłyszeć, poznać i zrozumieć odpowiedzi na najważniejsze pytania stawiane w tematyce EB; w bezpiecznej formule ONLINE posłuchamy praktyków biznesu, którzy zdradzą sposoby na efektywne wykorzystanie nowych możliwości w codziennej pracy HR
– nie pozostawiamy pytań bez odpowiedzi, czerpiąc wiedze od naszych ekspertów tu i teraz
I. PRELEKCJE
Praca i benefity pracownicze dla pokolenia Z, Y, X. Prezentacja nowych wyników badań
Czas trwania: 35 minut
• Czy pokolenia więcej łączy, czy dzieli w podejściu do pracy?
• Powody do zarabiania pieniędzy różnicują dziś pokolenia – prawda czy mit?
• Jakie są kluczowe wartości związane z pracą?
Prelegent:

Olga Skrzynecka
"Why so serious? Krótka opowieść o nieoczywistym EB"
Czas trwania: 35 minut
• Dlaczego warto wyjść poza ramy standardowego employer brandingu?
• Jakie EB-owe inspiracje płyną z rynku, doświadczeń eTutor i… czatu GPT?
• Jak połączyć edukację, rozwój i motywację z humorem?
Prelegent:
Tomasz Słoma
Employer Branding Partner. Jak współpracować i budować wizerunek pracodawcy dla sukcesu całej firmy?
Czas trwania: 35 minut
• Jak zaprojektować skuteczny Employer Value Proposition ( EVP )?
• Planowanie biznesowych działań firmy, a wsparcie w komunikacji wewnętrznej – jak osiągnąć stan idealny?
• Jak inwestować w pracowników, by nie przeinwestować?
Prelegent:

Adam Piwek
II. LIVE INTERVIEW
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
Rozmowa z Arturem Dzięgielewskim
• Czy łatwo poukładać i definiować procesy HR-owe?
• Jak dbanie o employee i candidate experience może wpłynąć na całą organizację i uspójnianie procesów w obszarze HR?
• Kiedy mogą pojawią się punkty krytyczne w utrzymaniu pracowników? Jak je zdiagnozować ?
• Jak sprawić, aby mapa podróży pracowników była zawsze dobrą drogą, bez względu na jej długość?
Prelegent:

Artur
Dzięgielewski

Piwek

Skrzynecka
Słoma

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.

Brand Manager
tel.61 66 55 768
tel. kom.+48 536 784 938
E-mail:
katarzyna.likowska@forum-media.pl